Friday, April 24, 2009


Rules:
~Copy it to your blog post, erase my answers, enter yours, and lastly tag 10 people.~Use the first letter of your name to answer each of the following questions.~They have to be real. Nothing made up!~If the person before you had the same first initial, you must use different answers.~You cannot use any word twice and you can't use your name for the boy/girl name question.

1. What Is Your Name : Gene
2. A Four Letter Word : GooD
3. A Boy's Name : Genie
4. A Girl's Name : Gaga
5. An Occupation : Gamerz
6. A Color : Gold
7. Something You'll Wear : Google
8. Any Noun From The Bible : Guliguli hom!!
9. A Food : Grapes
10. Something Found In The Bathroom Or Your Bag : Gameboy
11. A Place : Garden
12. A Reason For Being Late : Gosh! the alarm didnt wake me up..
13. Something You'd Shout : "Gardenia!!!"
14. A Movie Title : G.I.JOE (coming soon)
15. Something You Drink : Green Tea
16. A Musical Group : Gym Class Heroes
17. An Animal : Goat
18. A Street Name : Genie Street
19. A Type Of Car : Golf GTi
20. The Title Of A Song : Gimme more..Britney Spears

People I Tag :
1. U
2. Him
3. Her
4. Them
5. Me
6. I
7. They
8. We
9. Us
10. You

Labels:


2:41 AM
confessions;
without euu i dont think i can live

Thursday, April 23, 2009



Rules:
~Copy it to your blog post, erase my answers,
enter yours, and lastly tag 10 people.
~Use the first letter of your name to answer
each of the following questions.~They have to
be real. Nothing made up!~If the person before
you had the same first initial, you must use
different answers.~You cannot use any word twice
and you can't use your name for the boy/girl name question.
(IGNORE ABOVE...=D)

1. What Is Your Name : Genie
2. A Four Letter Word : Gene
3. A Boy's Name : Mali Mali HOM!
4. A Girl's Name : Bili Bala Bili Bala
5. An Occupation : Sit n Print money...xD
6. A Color : Violet
7. Something You'll Wear : Paper shirt? =P
8. Any Noun From The Bible : noun? amitabha...(i dont understand!)
9. A Food : Lasagna!
10. Something Found In The Bathroom Or Your Bag : Tissue paper or Toilet roll..xD
11. A Place : Maldives
12. A Reason For Being Late : "i thought today is Sunday.."
13. Something You'd Shout : arHHHHH.........CHooooo!!!! *sneeze-ing*
14. A Movie Title : Pirates of The "CurryBean" 1,2,3...xP
15. Something You Drink : Mint Blend Tea~
16. A Musical Group : SweetBox
17. An Animal : Iguana
18. A Street Name : "jalan Puki Mak Ulah"
19. A Type Of Car : Nissan Skyline
20. The Title Of A Song : Until You..by Shane Ward

People I Tag :
ANYONE WHO FEEL's BORED LIKE ME...=D

Labels:


2:14 AM
confessions;
without euu i dont think i can live

Tuesday, April 21, 2009



hahaha... im here to post again!
lazY to study...>_<"
laughing while posting the blog.. hehe..
GEN having exam next week..=(
pray pray for me ya..^^
here's sum of my frenz pic..=D
i quite like it... and laughing while
posting!!! wahahahhaa
please enjoy as much as i do...^^



LAM



BENN




LONG




SAM




KAI




SAM




SAM




BENJI




LAM




BENN




SAM




ANGIE (ANGEL)




KAI




Last but not least, HOU..@.@"

hEhE.. i think those person tat is inside
tis post, will bring parang n come find me
as soon as they saw tis post! hahahha..
anyways, PEACE man.. i mena no harm!
hehe.. anyways, pray for my final!!
thx thx thx! sankiew sankiew!!

-EnD-

Labels:


12:40 AM
confessions;
without euu i dont think i can live

Wednesday, April 8, 2009



hahaha!!! u all ask for it!

say i din update la!

stil dare to say onot now!



Bkitt stunning look!



Wai Chung Act Cute Look



SAM pervert LooK!



Tuck Long incredible mouth LooK



SAM again! X'Mas LOOK!

wahahaha... lazy update la..

dun kacau me! hahahaa


Miz me den ask for my num!

easier to cal me for any update!

wahahaha... pai pai guys n gals!

BLEK!! =P=P=P

Labels:


12:30 AM
confessions;
without euu i dont think i can live

Monday, February 16, 2009



i knew i din update my blog for sumtime n av1
is nagging me
to update it.. okie dokie.. since im a good man, i'll
update it!
but infact, im quite a lazy person.. hahaha...
and nowadays
busy with homework, assignemnt, upcoming
exam n work..
haih..nvm..i'll survive through it although im
not gud at
managing my time.. haha..
14/2/2009
here a few pic taken..on valentines nite
whilewe're on
da way to Bkt Tinggi inside Sam
Car..xD
(me who syok sendiri) muahahaha...=D
please dun vomit ya..xD
pic of me
acting cooL x cute...
15/2/2009
as for today, after going aeon wit my fren, we're
going to CC at Bkt Tinggi to gaming for awhile..
after gaming, tL and bKitt acting cooL outside
the Cyber Cafe..=D
After gaming, sum of them going back to
bath his dog
and "feed his sister".. lolx.. hmm..
soon after that,
i go Bkt Tinggi 2 to visit my
Da Jie n
his new born baby.. Mr. Keith Lee.. haha..
here's
sum of tis handsome and cute
looking baby..


tell u all smth! my sister used around
10 minutes
to wake tis piggy baby up! haha... he's such
a piggy
u know..hardly wake up and he's making a
kind of
weird noise when he's drinking milk.. omg..
u'll turn
your attention towards him when he's drinking
milk..haha..
after tat, going back to klang and eat KFC
with
tL n Bkitt.. Starve to death! Sam n Wc arrived
after a
shortwhile.. I'm quite bad luck tat day..why?
because after
order and pay the for my X meal + 1 large
whipped potato..=D ,
coz im starving k!!! ok..continue my story,
im too clumsy
when taking my meal to upstairs..when i start
take tat time, the Pepsi just
fell and pour
on my white T shirt, my feet and floor all wet..T_T
starve to death
and need to go back home change cloth..
haiz.. quite bad luck
huh? after tat, i quickily fly go back home change
and fetch wc come to KFC..
Soon after that, we go to tL new house to
watch movie
and had some poker mind game..going back
and reach
home before 11pm.. guai zai huh? hahaha..
i knew im! =D
that's all the post for today.. wil b lazy
updating it since
assignment due next week, preparing for
upcoming exam,
and didnt had enuf sleep, so wil sleep alot
to compensate
my lost time! wahahaha.. don miss me kiez...=D
take care every1..muacks..^^,

9:04 PM
confessions;
without euu i dont think i can live

Monday, February 9, 2009



Hehehe.. today after worked, we go to 8th river (8 hao qiao)
there celebrating "chap goh meh".. haha.. quite fun le.. we saw
a lot of people throwing mandarin orange, lighting the "tang long"
thingy, ppl pick up mandarin orange using a long long stick with net,
ppl fall down from the slippery hill, and lots of lenglui, lengzai, ah beng,
and ah lian.. hahaha.. quite enjoy le.. Our groups ppl were:-

Wai Chung (driver), Me, Crystal, Sam (driver), Benn Kitt & Tuck Long
Here's some of the picture we tooked..






Here's Mr. Stunned... Tan Benn Kitt..xD


why both Tuck Long and Sam Lim didn't took picture with us?

because both of them go 'lou" (pick up) the mandarin orange
near the sea there.. why near? because the didn't bring the stick!
hahaha.. 1 more thing that's funny.. TL pick up an orange named
MIMI and WC called that number written there.. and guess wat, a
GUY answer his call!! hahahaha...
funny right? *laughing+turning around on the floor* lolx!!

here's the picture of TL n Sam near the sea there..xD


Here's the nearer picture of Sam n TL



we left around 10.50pm like that.. reach home before 11.30pm
early? hahaha.. because the driver is WC..=D
lolx.. need to start doing my assignment
already.. exam is near too.. >_<"
time to sleep.. goodnitez guy's n gal's..^^,

11:46 PM
confessions;
without euu i dont think i can live

Sunday, February 8, 2009



hahaha.. 1st time post.. sorry for the lousy post and lousy
picture placing..T__________T i already try my best!!!
haiz..... =( anyways, i did it!!! wahahahhaa.. happie...xD

4:02 AM
confessions;
without euu i dont think i can live

THE GUY

allaboutyou.



HIS LOVES


your loves.



GOSSIPS

>